می نویسم تا بمونه خاطرات و احوال خوب و بد........
.
فردا عقد کنونه. . . .
نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۵ساعت 11:57 توسط جودی آبوت|
ما را در سایت خاطرات یه معلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:39