خدایا دل شکستن به همین راحتیه؟ دارم پرپر میزنم عین خیالش نیست انگار اصلا هیچوقت تو زندگیش نبودم. خدایا دارم دیوارنه میشم. دلمو بشکنه بعد بره خوش بگذرونه. هرجا میرم یه خاطره برام زنده میشه هرچی میبینم برام خاطره است.حتی دیگه از غذا هم بدم میاد.
خدایا هستی ؟ صدامو میشنوی ؟ دل شکستمو میبینی ؟
خاطرات یه معلم ...ما را در سایت خاطرات یه معلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108