نمیدونم کار درستی کردم که وارد این مثلث عشقی شدم یا نه. بازنده ی این مثلث منم اما با دل خودم نمی دونم چیکار کنم



نوشته شده در یکشنبه هفدهم دی ۱۳۹۶ساعت 20:54 توسط جودی آبوت|
خاطرات یه معلم ...ما را در سایت خاطرات یه معلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155